Tävlade igår igen!!

Igår var jag på tävling igen! Denna gång en klubbtävling i Ytterby...Det var kallt, men lagom många starter så vi var klara vid 2 tiden :D GÔTT!! Jag var sjuk hela dan, men det funkade bra ändå ;)

Såhär gick det för mej:

Jarek:
Opl (Elit)
Tompa: 2+0, pinne (Svår)

Sammie: 2+2 (Svår)
Lina: 3+1 (Medelsvår)
Bärtil: 4 (Lätt)
Kajsa: 0+1, pinne (Lätt)

Denna dan var jag mest stolt över min Tompa som vann svårklassen och därmed tog sin tredje pinne i rak, men var även stolt över min lilla norrlänning Kajsa som tog en tredjeplacering i lätt och fick sin andra pinne i rak :D

Nu är nästa tävling den 29 november i Skepparslöv, Skåne...Då blir det även julbord med alla härliga skåningar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback