Utvecklingssamtal, USCH!!

Idag har det varit skola (som vanligt)! Det hände inget speciellt idag, men det "hemska" kom efter skolan, närmare bestämt klockan fyra...UTVECKLINGSSAMTAL!!

Jag trodde att det skulle gå ganska bra på utvecklingssamtalet, vilket det också gjorde, men det är ändå lite läbbigt! Det första ordet jag tänker på när någon säger utvecklingssamtal är Usch!!


Jaja...kanske inte så himla intressant, men ändå!
Denna veckan är det inte kul i skolan. Vi har ett NO-prov på torsdag (genetik) och två prov på fredag (Matte & Hemkunskap), så ni som läser detta kan väl hålla tummarna för mej på torsdag och fredag!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej lilla kusselin.

Kul att hitta din blogg :)



Kramar från Nea

2008-11-11 @ 15:33:44
URL: http://emiliarapp.blogg.se/
Postat av: Faster

Hej lilla brorsdotter! Blev så nyfiken när jag såg din "adress" på bilddagboken så jag var tvungen att titta in... Hälsa alla - Kramizar från España!!

2008-11-14 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback