Jag fattar inte...

Att jag aldrig fattar att om jag ska ha en blogg så ska det ju skrivas...eller hur?!
Jaja, ni har faktiskt inte missat så mycket ändå..har haft årsmöte med VKKH, tävlat lite och nu sitter jag i Gislaved hos Amanda.
Jag kom hit i söndags efter årsmötet och vi har väl inte gjort så himla mycket. Typ bara tittat på TV, spelat lite Wii, suttit vid datorn...Men igår hoppade vi med kaninerna och det gick ganska bra faktiskt. Jag hoppade med Pirre och Leo, så nu ska jag tävla Pirre den 21 feb i Björketorp och den 22 feb i Anderstorp.

Jag fick ett mejl i söndags kväll från Karolina som frågade om jag ville åka med henne ner till Anderstorp den 22 februari och självklart säger man inte nej till det :P Jag skulle egentligen inte åkt ner, men nu när jag fick erbjudandet att åka med så..Ska ha med Sammie, Bärtil och Kajsa, men ska som sagt tävla Pirre också. Mina två mål till att börja med med henne är att få upp självförtroendet och att gå igenom banan.

Imorgon åker jag hem till Öckerö igen. Det ska bli lite skönt faktiskt, längtar lite efter Lisa, Malte å ninerna...glömde att vi hade Smilla hemma nu också, så henne vill jag ju hem till med. Åker med tåget som går 14.47 från Hestra, innan dess ska Amanda till tandläkaren och hennes kompis Josse ska komma hit.

Tillägg 11/2
Haha...igår när jag skrev glömde jag ju skriva att jag fyllt år också ;) 16 år den 25 januari :D
Så nu ska man gå kurs på bilskolan så man för börja övningsköra med ;)
Jag fick Absolute Musicals, Wall-E, pengar, en DVD m.m...

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback