Äntligen domarlicens :D

Den 30/4 - 3/5 var jag i Stockholm på domarläger! Det var jobbigt, men det var ändå jättekul :D
Första dagen började med en lång väntan för mej. Jag och mamma kom till scoutgården runt 9 och de andra som skulle hämtas vi pendeltåget i Västerhaninge kom kanske runt 11 eller något. När alla väl kommit så hade vi lite information och lite frågetävling i våra grupper (Katterna, Björnarna & Fåglarna), sedan var det dags för första provet :P

Vi hade 4 prov första dagen, 4 andra dagen, tredje dagen hade vi 5 prov och sista dagen hade vi ett slutprov!
Efter en ganska lång väntan även sista dagen fick jag reda på att jag fått min domarlicens :D Jag blev jätteglad och tänkte; ÄNTLIGEN!!

Nu har jag bara några uppgifter innan jag får döma helt själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback