Längtar...

Nu längtar jag verkligen till JULLOVET för då ska jag åka på My Dog en dag och en dag ska jag till Kistamässan...Men först kommer de härliga helgerna!

Nästa helg (15 november) ska jag åka till Kvidinge i Skåne och tävla, helgen efter det (23 november) ska jag tävla i Ytterby på klubbens hemmatävling och helgen därefter (29 november) ska jag till Skåne igen fast då till Skepparslöv och tävla och äta julbord med alla härliga skåningar :P


För övrigt hade vi debatt i skolan idag och det gick ganska bra...Vi hade debatt om Presidentvalet i USA och jag är med i Republikanerna :P  Debatten blev inte helt klar så vi ska fortsätta på måndag, men det var jättekul för vi ägde ut "Demokraterna" ett antal gånger under tiden, tex om Kriget i Irak!

Nu är det ju äntligen helg, fast det blir en hemmahelg (ska bli skönt)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback