Tävling i Varberg :D

Igår hade Västkustens KH sin första utetävling år 2009. Det blåste, men som Höckerbo sa; "Vi är ju på västkusten"!!
Vi hade gäster från Skåne, vilket var trevligt eftersom Trestad hade tävling samma dag och rakbana dessutom. Det var rätt tråkigt att vi fick ihop till 10 kaniner i höjd elit, men att ingen av dom kom över 70 cm. Så inget cert denna gång...

Men i alla fall så gick mina kaniner såhär:

Sammie, Krok Elit: 6+4, 5:a
Jarek, Krok Elit: 7, 8:a
Tompa, Krok Svår: Tid ut, Opl
Kajsa, Krok Svår: 1+2, 3:a - Pinne
Lina, Krok Svår: Tid ut, Opl
Bärtil, Krok Msv: 3, 8:a
Kajsa, Höjd Ej Elit: 65 cm, 2:a - Pinne + Debut
Sammie, Höjd Elit: 60 cm, 3:a
Jarek, Höjd Elit: 60 cm, 1:a - Tyvärr inget cert

Det var min tävlingsdag igår, tog lite bilder som kommer upp på min bilddagbok under dagen!
Men nu blir det ingen tävling förrän 16-17 maj och innan dess ska jag gå domarutbildningen i STHLM 30/4-3/5!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback